Επιστροφές-Αλλαγές
Αντικατάσταση Αλλαγή Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας και να ζητήσετε την αντικατάστασή του.
Η επιστροφή των προϊόντων με σκοπό την αντικατάσταση αυτών, δεν αποτελεί ενέργεια υπαναχώρησης εκ μέρους σας.
Ως αλλαγή προϊόντος, εννοούμε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλη παραλλαγή (μέγεθος, χρώμα, κ.λ.π.), του ίδιου κωδικού προϊόντος.
Οι αλλαγές προϊόντων, γίνονται μόνο εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες παραλλαγές των προϊόντων.
Δεν δεχόμαστε αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων, με παραβιασμένη συσκευασία, ή χρησιμοποιημένων, ή γενικά με αλλοιωμένη την αρχική τους κατάσταση.
Δεν παρέχουμε σέρβις, μεταποίηση, ή μετατροπή προϊόντων.
Οι αλλαγές επιβαρύνονται με κόστος μεταφορικών +6,00€ (+ αντικαταβολή 2,00€, όπου αυτή απαιτείται)
(1) Για να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το δέμα αναφέροντας ότι πρόκειται για επιστροφή προς το bas.gr, προκειμένου να παραλάβει το δέμα προς επιστροφή και να δρομολογηθεί η διαδικασία. (2) Στη συνέχεια τοποθετείστε το είδος στη συσκευασία του με το barcode (εάν έχει) και το καρτελάκι του, την απόδειξη της παραγγελίας και συμπληρώστε το έντυπο που θα βρείτε μέσα στη σακούλα για να αναφέρετε τι αλλαγή θέλετε να κάνετε (π.χ. αλλαγή σε νούμερο. σε χρώμα ή αν θέλετε επιστροφή χρημάτων) και παραδώσετε το δέμα στην ταχυμεταφορική (courier). (3) Μόλις παραλάβουμε το δέμα, πραγματοποιείται έλεγχος διαθεσιμότητας των προϊόντων που θέλετε να αλλάξετε. Εφόσον το προϊόν/ντα είναι διαθέσιμο, θα κάνουμε την αλλαγή και θα σας το επιστρέψουμε.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί μας για να συζητήσουμε μαζί την αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση αλλαγής αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, αυτά δεν ανταλλάσσονται με διαφορετικά προϊόντα ή χρηματικό ποσό, αλλά αντικαθιστούνται.
Μπορεί να συμφωνηθεί ή αντικατάσταση προϊόντος με κάποιο άλλο, διαφορετικό προϊόν, μετά από συνεννόηση των δύο μερών και μόνο εφόσον η επιχείρηση μας διατείθεται να αντικαταστήσει το προϊόν.
Στην περίπτωση που η αλλαγή γίνεται, κατόπιν συμφωνίας, με ακριβότερο προϊόν, πληρώνετε την διαφορά και το νέο κόστος αντικαταβολής 2,00€. Φυσικά μπορείτε να αποφύγετε την αντικαταβολή με κατάθεση της διαφοράς στην τράπεζα.
Σε περίπτωση αλλαγής λόγω λάθους εκτίμησης σας (χρώμα, μέγεθος, κ.λ.π.), τα προϊόντα δεν ανταλλάσσονται με χρηματικό ποσό και τα νέα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
Σε περίπτωση αλλαγής, αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς. Στην περίπτωση που το προς αλλαγή προϊόν,
α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό, β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί, γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του,
επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.
Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από φόρμα αλλαγής προϊόντων. Σε περίπτωση αλλαγής, τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στη συσκευασία τους σε άθικτη κατάσταση και θα πρέπει να συνοδεύονται:
α) Από το παραστατικό αγοράς. β) Από την αντίστοιχη φόρμα αλλαγής, συμπληρωμένη.
Οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, δεν συνοδεύεται από την αντίστοιχη φόρμα αλλαγής και το παραστατικό αγοράς, δεν θα γίνεται δεκτή.
Η αντικατάσταση των προϊόντων πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Επιχείρηση μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε. Δεν αντικαθιστούμε προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, αλλιώσεις, κακώσεις ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα τα οποία λάβατε από εμάς.
Για οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με εμάς, στο info@bas.gr, ή, στο 210 5727504.